Rhea podkład Natural Medium idealny dla cery trądzikowej

By | kwietnia 02, 2012 4 komentarze
Przyszła wiosna a z nią coraz więcej słońca. Dlatego właśnie już teraz dobrze pomyśleć o zmianie odcienia podkładu. Zimną zawsze stosuję podkład o ton jaśniejszy niż latem - dlatego mam nadzieję wyglądam naturalnie. Właśnie stałam się szczęśliwą posiadaczką naturalnego podkładu Rhea - natural medium. Wcześniej używałam natural light o którym pisałam Wam tutaj (tam również pokazane jest jak nakładać podkład)

podkład zabezpieczony jest folijką, dlatego dociera do nas w idealnym stanie

Natural Medium jest troszeczkę ciemniejszy od natural light. Kolor jest cieplejszy i twarz wygląda na bardziej promienną.
Starałam się Wam pokazać odcień, ale kiepsko to mi wyszło :(
Jeżeli chodzi o działanie:
dobrze radzi sobie z cieniami pod oczami, drobnymi naczynkami i delikatnymi zmianami. Nie będę Wam tu jednak ściemniać, że wielkiego "bombla" zakryje :) od tego są korektory :)  Chyba że rozetrzemy troszkę podkładu z wodą i taką "papką" zakryjemy intruza. Następnie znowu nałożymy warstwę sypkiego podkładu lub pudru i gotowe !!!

Uwielbiam te podkłady i ten i poprzedni - właściwości mają takie same więc nie chcę się powtarzać, ale nie wiem czy czytaliście poprzednią recenzję, dlatego w  wielkim skrócie:
  • Podkład Rhea jest to produkt naturalny co sprawia,że nie ma terminu ważności. Kolor idealnie stapia się ze skórą i co dla mnie jest najważniejsze: wyrównuje koloryt i nie pozostawia efektu maski. Kolor jest dla mnie idealny, mam raczej jasną cerę (ale nie porcelanową) i stapia się z nią idealnie, tzn. nie widać łączenia między twarzą a szyją - co przy innych pudrach sypkich miało niestety miejsce
  • podkład nie zatyka porów, 
  • trzyma się cały dzień, 
  • nie robi smug
  • leczy skórę dotkniętą trądzikiem
  • stanowi naturalną warstwę ochronną przed promieniami UV
  • nie podrażnia i nie uczula - idealny dla alergików
  • nie czuję się go na twarzy
  • brak terminu ważności, gdyż to sproszkowane naturalne pigmenty (!)
  • odrobinę podkładu można zmieszać z kremem i użyć jako korektora! 

siteczko :)

podkład w całej okazałości :)
Aby uzyskać idealny efekt trzeba zafundować sobie dobry pędzel. najlepszy jest kabuki, ale jak go nie mamy to dobry jest pędzel z naturalnego włosia. Dobrze Wam radze, bo moje wszelkie próby oszczędności na pędzlu skończyły się fiaskiem i wyglądałam jak klaun :(

Podkład i inne produkty Rhea mają według mnie jedną niewielką wadę - niestety kiepsko radzą sobie z transportem. Nie  wysypują się ze słoiczka na zewnątrz - nie, nie, ale troszkę brudzi się opakowanie i puder przesypuje się przez siteczko - przez co mam go za dużo na siteczku i ciężko się malować. Wtedy pukam troszkę pudełeczkiem o blat lub o dłoń, aby puder wpadł z powrotem pod siteczko. Wiem, że to śmiesznie brzmi, ale tak jest :) Mimo to zabieram go ze sobą do pracy.

Kabuki

źródło: BIolander.com

PRÓBKI - TESTERY!!!

Jeżeli boicie się zakupu podkładu przez internet warto wypróbować podkład poprzez testery do nabycia w cenie 3,20 tutaj

Podkład Rhea możecie kupić 
i zobaczyć TUTAJ 

a pędzel kabuki
  TUTAJ 

 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA makijaż
DZIAŁANIE kryjące
KONSYSTENCJA sypka
KOLOR naturalny
CENA 54 zł (bez rabatu)

Na koniec przypominam o trwającym konkursie WIOSNA Z BIOLANDEREM
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. uwielbiam minerały, ale propozycji od rhea jeszcze nie testowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować - w Biolanderze są próbki- testery za 3,20,-
      tutaj link: http://biolander.com/produkty/kategoria/testery/

      Usuń
  2. Tego podkładu to ja jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm ciekawy podkład, je jestem wielką fanka kosmetyków naturalnych wiec moze sie skuszę :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!