Pas sizalowy do mycia pleców , masażu i poprawy krążenia

By | marca 08, 2012
Nie ukrywam, że mycie pleców przez mojego męża nie przeskoczy żaden nawet najlepszy pas, ale ...
takich chwil nie warto wprowadzić do codziennych rytuałów, bo stracą swój urok, dlatego lepiej użyć pasu do masażu.






Pas który ja używam jest firmy Alepia a włókno sizalowe z którego jest wykonany pochodzi z kaktusa. Pas po obu stronach ma drewniane rękojeści, aby ułatwić posługiwanie się nim. 









Zapach pasu jest naturalny i przypomina mi makramy mojej babci ;)

Mycie pleców jest bardzo wygodne. Zauważyłam też, że po użyciu pasa skóra jest gładka i lekko różowa - lepiej ukrwiona. 
Gładkość pleców skłoniła mnie do dalszych eksperymentów i pasa używam także do masażu ud i pośladków. Fantastyczny relaks. 
Polecam ten pas wszystkim, jest wspaniały, wytrzymały i niedrogi. 
  • Pas świetnie pilinguję skórę !!!!
  • łagodzi naprężenie mięśni
  • regularnie stosowany pomaga zwalczyć cellulit
  • wzmacnia działanie nakładanych później kosmetyków
  • rozluźnia i działa wyszczuplająco

Wymiary: Długość 50 cm Szerokość 12 cm

Pas sizalowy możecie kupić 
i zobaczyć TUTAJ 
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA oczyszczanie
DZIAŁANIE pilingujące, poprawiające krążenie
CENA 24,00 zł (bez rabatu)

Nowszy post Starszy post Strona główna