Czarne mydło w płynie - sposób na wygładzenie i oczyszczenie skóry

By | stycznia 18, 2012
CHARME D'ORIENT 
Savon Noir w płynie o zapachu Ambry Bio 

To moje drugie czarne mydło w mojej historii. Wcześniej używałam tego a że uwielbiam eksperymentować tym razem postanowiłam wypróbować inne. Tym razem jednak skusiłam się na mydło w płynie. Powiem krótko - jest lepsze.



Ważne! - to nie jest mydło do mycia. To żel który przygotowuje skórę do peelingu :)

Od początku:
- opakowanie bardzo poręczne z wygodnym aplikatorem
- aplikacja łatwa i szybka
- konsystencja gęstego żelu
- komfort użycia
- zapach korzenno orientalny z nutą spalenizny :) - no cóż nie urzeka, ale nie o to chodzi. Najważniejsze jest działanie. 
A efekt odczuwalny jest już po pierwszym użyciu. Nie wiem co te czarne mydła w sobie mają, ale działają i to jest najważniejsze.  

gęsty żel - wygodny w nakładaniu :)


Gęsty żel nakłada się na skórę bardzo łatwo. Rozprowadzenie kosmetyku nie stanowi problemu.






Według mnie mydło Charme d'orient jest lepsze niż to które używałam wcześniej - które było bardzo gęste o strukturze gęstej galarety. Słowo lepsze dotyczy przede wszystkim konsystencji i łatwości aplikacji a nie działania kosmetyku, bo tutaj jest bardzo podobnie. 

Zauważyłam, że strasznie mnie ten Biolander rozpaskudził - stałam się bardzo wybredna. No cóż kosmetyki coraz lepsze to i wymagania mam coraz większe. Mój mąż stwierdził, że mój poziom luksusu z wiekiem bardzo wzrasta - i chyba to jednak prawda :)


Fantastyczne jest samo użycie - efektu wygładzenia skóry oczywiście spodziewałam się, ale zaskoczyło mnie działanie tego płynu. Płyn gęsty po nałożeniu na mokrą skórę zmienia się w białawą, mazię - która się w ogóle nie pieni i nie daje odczuwalnego w danej chwili oczyszczania. Efekt ten jest odczuwalny dopiero po użyciu rękawicy do masażu Kessy i spłukaniu ciała ciepłą wodą. 


KATEGORIA pielęgnacja ciała
DZIAŁANIE wygładzające, oczyszczające
KONSYSTENCJA gęsty żel
OPAKOWANIE plastikowa butelka z aplikatorem
ZAPACH orientalny, korzenny +/-
CENA 64 zł 300ml




Mydło możecie kupić i zobaczyć TUTAJ 
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!



Dodatkowo zapraszam do obejrzenia filmików o kosmetykach Charme d'orient :)










Nowszy post Starszy post Strona główna