ARGILE PROVENCE Mleczko do ciała Zielone Jabłuszko Bio

By | grudnia 13, 2011

Do tego produktu podchodziłam kilka razy, nigdy jakoś nie mogłam się na niego zdecydować. Blokowało mnie w pamięci mydełko, które było wielkim hitem w czasach PRL-u. Pierwsze skojarzenie gdy zobaczyłam to mleczko w sklepie Biolandera - a fee! zielone jabłuszko - oj nie! dziękuję! Nie wiem czy pamiętacie to mydełko , bo ja do dziś pamiętam uczulenie wśród całej rodziny a miałam wtedy około 6 lat.
pamiętacie ten koszmarek? 
źródło: internet
Ale przecież Biolander oferuje kosmetyki naturalne i bez szkodliwych substancji dlatego po chwili zastanowienia zdałam sobie sprawę, że na pewno to mleczko jest zupełnie inne i na 100% pachnie inaczej niż drogeryjne.


Nie pomyliłam się!!!

Tak jak myślałam zapach z leciutką, świeżą nutą jabłuszka. Przyjemna woń faktycznie odbiega od tradycyjnych kosmetyków, które można kupić w znanych dyskontach drogeryjnych i marketach.
  • Zapach do zakochania się - jest świeży i lekki.  
  • Mleczko wchłania się " z prędkością światła".
  • Skóra jest miękka, nawilżona i nie klei się
  • Wygodny aplikator
  • Idealny również do dekoltu
  • wydajny
  • poręczne opakowanie
  • 100% naturalny
  • hypoalergiczny
  • bez barwników, konserwantów, syntetycznych perfum
  • nie testowany na zwierzętach
  • coś jeszcze?



Mleczko do kupienia tradycyjne w Biolanderze tutaj
w zamówieniu jeżeli wpiszecie kod kp-1231
zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA pielęgnacja ciała
DZIAŁANIE bardzo dobre
KONSYSTENCJA lekka
ZAPACH świeży, lekki
CENA 29,90 zł




Nowszy post Starszy post Strona główna