ARGILE PROVENCE Szampon i Żel do kąpieli Słodka Wanilia

By | listopada 07, 2011
Dziś znów waniliowo -  ale nie do końca. Żel o którym tym razem chcę Wam opowiedzieć, jest wspomnieniem lata. Podczas mycia pierwsze co mi przyszło na myśl to lody waniliowe z sosem karmelowym - tak się rozmarzyłam, że szok.
Te dwa zapachy są tak wyraźne, że nawet mój słaby nos je wyczuł. O tym, że w składzie jest karmel wiedziałam od razu jak powąchałam żel - jednak  potwierdziłam to dopiero czytając etykietę.




Zapach nie jest przesłodzony i duszący z czym kojarzy nam się tradycyjna wanilia. To po prostu poezja :)

Zapach na skórze nie utrzymuje się bardzo długo - niewątpliwie dla jednych będzie to  plus -  zapach nie będzie gryzł się z perfumami, a dla mnie wielka szkoda :(  - kocham ten zapach.

... za to podczas kąpieli efekt rozmarzenia jest gwarantowany - czysta przyjemność.

Żel jest lekki i pieni się dobrze. Uwielbiam takie produkty - jedna butelka i do wszystkiego:
do ciała, do włosów nawet do higieny intymnej. 


Żel jest bardzo delikatny - nawet osoby z bardzo wrażliwą skórą będą zadowolone - nie występują podrażnienia ani uczucie ściągnięcia.


Jest tak apetyczny, że ma się ochotę go zjeść :) ma na to wpływ zarówno zapach jak i skład: wanilia, karmel i miód!

Do ciała:
wspaniały relaks pod prysznicem jak i w wannie. Skóra gładka i nawilżona.

Do włosów:
włosy miękkie, lśniące, pięknie się układają i co ważne nie przetłuszczają się a ponieważ z natury mam włosy przetłuszczające jest to dla mnie dodatkowym plusem.







KATEGORIA pielęgnacja ciała
DZIAŁANIE bardzo dobre
OPAKOWANIE plastikowa butelka
KONSYSTENCJA lekki żel
ZAPACH waniliowo-karmelowy
CENA 32 zł


Żel do kupienia
z kodem
kp-1231 5% rabat :))








INCI : Decyl glucoside, Sucrose*, Aqua (water), Sodium cocoyl glutamate, Coco glucoside, glyceryl oleate, Alcohol*, Parfum, citric acid, dicaprylyl ether, lauryl alcohol, Vanilla planifolia (Vanilla) fruit extract*, Mel*, Caramel*, CI75300




Nowszy post Starszy post Strona główna