ARGILE PROVENCE Szampon Epices d'Orient dla kobiet i mężczyzn!

By | listopada 26, 2011
Intrygujący szampon - zupełnie inny niż te do których się przyzwyczaiłam - tu zdziwienie nastąpiło już przy pierwszym kontakcie - przede wszystkim mam na myśli zapach - bardzo korzenny, intrygujący i mi osobiście bardziej kojarzy mi się z męskimi zapachami. 

Działanie:
W działaniu jest fantastyczny - włosy są:
  • miękkie, 
  • lśniące, 
  • nie obciążone,
  • suche końcówki nawilżone.

Do zapachu staram się przyzwyczaić - chociaż nie wiem czy mi się to uda , bo szampon podbiera mi mój mąż -szczęśliwy, bo myśli, że to jego szampon :( 
Butelka jest mega wydajna - 500ml i bardzo praktyczna ze względu na aplikator. 
Szampon też ,jak produkt naturalny dość dobrze się pieni. 


KATEGORIA pielęgnacja włosów
DZIAŁANIE bardzo dobre
OPAKOWANIE plastikowa butelka z aplikatorem
KONSYSTENCJA lekki żel
ZAPACH orientalny
CENA 54 zł (500 ml)



Mydło możecie kupić i zobaczyć TUTAJ

jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!

Nowszy post Starszy post Strona główna