RHEA Naturalny cień do powiek

By | października 12, 2011
To pierwszy mój w 100% naturalny cień do powiek - bardzo byłam ciekawa jaki będzie w użyciu ponieważ od wielu lat nie używam w ogóle cieni z drogerii ponieważ dostawałam alergii gdy podczas dnia opadające drobinki osadzały mi się na rzęsach a czasem dostawały się do oka - okropny świąd, pieczenie i łzawienie - to wszystko nie dodawało mi uroku więc musiałam zrezygnować z używania cieni do powiek i nawet mi to nie przeszkadzało a wręcz się do tego przyzwyczaiłam. Czasami tylko z lekką zazdrością patrzyłam na pięknie pomalowane oczy moich koleżanek.




PLUSY:

1. NIE UCZULA

2. NIE OSYPUJE SIĘ W CIĄGU DNIA

3. NIE ZBIERA SIĘ NA POWIECE

4.ŁATWO SIĘ GO NAKŁADA

5. BARDZO WYDAJNY


Ten i inne kolory cieni kupisz tutaj
Kod rabatowy 5% kp-1231





Nowszy post Starszy post Strona główna