RHEA idealny róż

By | października 28, 2011
Rumieniec i brzydkich robi pięknymi. 
Lessing Gothold

Coś w tym jest. 
Ja mam jasną cerę - powiedziałabym, że raczej zbliżoną do rudzielców z tym, że nie mam piegów. W szkole wciąż dostawałam skierowanie od lekarza na badania, bo twierdził, że mam anemię :(
Dlatego muszę używać lekkiego koloryzującego podkładu no i oczywiście różu. Ten pierwszy mam już sprawdzony i używam go od 2 lat - więc problemu nie ma, gorzej było z różem.
Albo za ciemny , albo się mazał, abo wyglądałam jak umalowana lala.
Tego różu też się bałam, ale mniej, bo wiedziałam, że to produkt naturalny i , że jak nie trafię z kolorem to będę go używać jako cień do powiek. 

Kolor, który wybrałam to "neutral pink" - jest idealny.
W pudełeczku nawet wygląda ciemno - w rezultacie na policzkach tworzy efekt bardzo naturalny - taki zdrowy rumieniec :) Nie robi placków.

Oczywiście chyba bym umarła jakbym nie spróbowała go jako cienia do powiek - i okazało się , że i w tej roli spełnia się rewelacyjnie. ładnie podkreśla oczy i nie widzę różnicy między cieniem tej firmy.
  
KATEGORIA makijaż
DZIAŁANIE bardzo dobre - HIT!
OPAKOWANIE plastikowy słoiczek z siteczkiem
KONSYSTENCJA lekki puder
ZAPACH bezwonny
POJEMNOŚĆ 2 gr
CENA 33 ZŁ

     PLUSY:
  • łatwo się nakłada
  • daje naturalny efekt
  • nie zawiera talku
  • niska cena
  • współgra z podkładem nie zapycha
  • zawiera drobinki, które dają bardzo delikatny efekt rozświetlenia
  • nie tworzy nieestetycznych plam
  • można używać również jako cień do powiek




Jak cała seria produktów marki RHEA i ten jest oczywiście naturalny. 

mica - naturalny pigment
titanium dioxide -dwutlenek tytanu
iron oxides - tlenek żelaza

Przez to , że jest tak naturalny nie ma terminu ważności -  i za to kolejny  wielki plus.
Róż ma liczne naturalne drobinki - które delikatnie rozświetlają
  
Oczywiście róż wpisany na listę moich hitów!

Ten i inne odcienie mineralnych róży do policzków 
dostępne są tutaj 
5% rabat po wpisaniu w zamówieniu kodu kp-1231  

Nowszy post Starszy post Strona główna