GAIIA Mydło Unikalne Cedrowe dla mężczyzn jak i dla kobiet :)

By | października 17, 2011
GAIIA TO OPATRUNEK DLA SKÓRY 

Jak tylko pojawiła się zapowiedź tych mydeł w Biolanderze - bardzo chciałam je mieć. A kiedy już są w sklepie to mam problem jakie wybrać - wszystkie są tak kuszące, że wybór jest wyjątkowo trudny.

Zdecydowałam się na mydełko cedrowe ze względu na mojego męża, który jest ciut poszkodowany ze względu na moje pięknie pachnące mydełka.

 
Najlepszy sojusznik naszego ciała

Główną nutą zapachową jak sama nazwa wskazuje jest cedr - który podkreśla  typowo jego męski charakter. Przyznam się szczerze, że mi ten zapach nie przeszkadza i oczywiście używamy mydełko wspólnie (biedny mój mąż - zawsze poszkodowany), ale jak tu go nie używać, jak tak pięknie dba o skórę.

ZALETY I PLUSY MYDEŁEK GAIIA:
  • Mydełko bardzo ładnie pachnie, przy czym zapach jest dość długo wyczuwalny.
  • Wyrabiane i krojone ręcznie
  • ekologicznie i ekonomicznie
  • nawilżają i zmiękczają skórę 
  • doskonale koją i łagodzą wszelkie podrażnienia
  • dla mężczyzn idealne podczas i po goleniu
  • perfumowane tylko z olejkami eterycznymi.
    zawierają całe bogactwo naturalnej gliceryny

Nie zawierają:
* parabenów.
* Silikonu.
parafiny.
* produktów petrochemicznych

* tłuszczów zwierzęcych

Mydło jest naturalne do "szpiku kości" począwszy na składzie a na opakowaniu skończywszy. Dla tak wyjątkowych i naturalnych mydeł wydawało się niemożliwe, aby pakować je w folię. Dlatego mydełka pakowane są bardzo starannie w pergamin roślinny i dodatkowo w kartonik.


Logo jest odzwierciedleniem szlachetnych cech człowieka dla zapewnienia jego jakości życia
 Mydło bardzo dobrze się pieni

         

Historia Gaiia:

Przede wszystkim, naturalne mydła Gaiia są dziełem dwóch mężczyzn,przyjaciół, którzy zrealizowali swoje największe marzenie.










Pierwszy  Philip wraz z rodziną mieszka w Goa (Indie) od wielu lat. To on zajmuje się tworzeniem mydła. Posiada on bogate doświadczenie w branży zapachowej i procesach produkcji  mydeł.

Drugi  Frank mieszka w Chabeuil w Drome, zajmuje się  importem mydeł Gaiia dla Europy i Ameryki Północnej. Franck zajmuje się  "designem" i "grafiką"marki GAIIA.




Mydła pochodzą ze  zmydlania olejów roślinnych na zimno: oleju kokosowego, oleju z otręb ryżowych, oleju rycynowego i oleju palmowego. Perfumowane olejkiem eterycznym, cedrowym..



Wszystkie mydełka dostępne są tutaj - uprzedzam, że wybór jest trudny :) ale warto spróbować tych mydełek będziecie na pewno zadowoleni. Mydełko cedrowe kosztuje 18 złotych a z moim kodem rabatowym kp-1231 macie  rabat 5%




Nowszy post Starszy post Strona główna