GAIIA Mydło Szlachetne: rozmaryn,szałwia,koper,muszkatołowiec,majeranek,kolendra

By | października 19, 2011


OGRÓD ZIÓŁ - oto tajemnica mydełka GAIIA
sama natura przez nie przemawia!


Dziś drugie już  mydełko z serii GAIIA - kolejne z gatunku 
"dla niej i dla niego" 
Zapach jest bardzo uniwersalny, tzn. nie jest kwiatowy :) ale  przez to jest przyjemny i świeży - naturalny!
Na skórze pozostaje wyczuwalny dość długo. 

Mimo, że obecnie mój mąż używa cedrowego - l'unique postanowiłam jednak zostawić je tylko jemu - a niech ma! i otwarłam sobie to:
le gardien
Bardzo miłe mydełko - które bardzo dobrze działa na moją skórę. Pozostawiam piankę z tego mydełka na kilkanaście sekund - aby skóra wchłonęła dobroczynne składniki. Uczucie bardzo przyjemne - super nawilżona i nie ściągnięta skóra. Mydełko jest nadzwyczaj delikatne, gdyż używam je także do higieny intymnej.

Coś zauważyłam, że i na to mydełko mój mąż ostrzy sobie zęby - ah! jaki nienasycony :( zauważyłam, że te mydełka są bardzo chętnie używane przez mężczyzn. Przynajmniej wiem co im teraz będę kupować w prezencie - dobre mydełka GAIIA. 
Mydła są dziełem dwóch mężczyzn Phipa i Franka o których już Wam wspominałam przy okazji mydełka cedrowego.

 
Mydełko kosztuje 22 zł - ale jak zwykle macie rabat 5% wpisując kod w zamówienie kp-1231- zapraszam do sklepu


 Wszystkie mydła powstają dzięki metodzie "zmydlania na zimno" - czyli  na  niecałkowitym zmydlaniu (hydrolizie) tłuszczów w lekko podwyższonej temperaturze (40-60°C), gdzie wydzielonej gliceryny nie oddziela się, a wytworzone mydło wylewa do form i pozostawia, aby „dojrzało” (w tym czasie następuje całkowite zmydlenie).




Le gardien 
zawiera olejki eteryczne z: 
  • rozmarynu, 
  • szałwi, 
  • kopru, 
  • gałki muszkatołowej, 
  • majeranku
  • kolendry
  • olej roślinnym z Jjojoby i słodkich migdałów

czyli jednym słowem mały ogródek :)

W ramach przypomnienia:

ZALETY I PLUSY MYDEŁEK GAIIA:
  • Mydełko bardzo ładnie pachnie, przy czym zapach jest dość długo wyczuwalny.
  • Wyrabiane i krojone ręcznie
  • ekologicznie i ekonomicznie
  • nawilżają i zmiękczają skórę 
  • doskonale koją i łagodzą wszelkie podrażnienia
  • dla mężczyzn idealne podczas i po goleniu
  • perfumowane tylko z olejkami eterycznymi.
    zawierają całe bogactwo naturalnej gliceryny

Nie zawierają:
* parabenów.
* Silikonu.
parafiny.
* produktów petrochemicznych
* tłuszczów zwierzęcych

























Nowszy post Starszy post Strona główna