ARGILE PROVENCE 100% naturalny błyszczyk do ust - serce rubinu

By | października 14, 2011
Kolejny już w mojej kolekcji błyszczyk Argile Provence - uwielbiam je wszystkie. Tym razem to serce rubinu. Nazwa bardzo kusząca.


Zdjęcia bez flasha - drugie gdy zaświeciło słońce -  pięknie się błyszczy prawda?

Błyszczyk serce rubinu - ma wspaniały kolor. Początkowo myślałam, że będzie bardzo krwisty i ostry , a ja za takimi kolorami  nie przepadam. Okazało się, że to kolor żywy, który pięknie podkreśla usta. Błyszczyk ten jest bardzo dobrze kryjący i stosunkowo długo, jak na błyszczyk, utrzymuje się na ustach. Długo mam namyśli do 2 godzin. Zauważyłam też, że po wypiciu filiżanki kawy nadal jest widoczny na ustach :)
Błyszczyki tej firmy są jak niekończąca się historia - używam go i używam a on wciąż jest - super! bardzo wydajny!

PLUSY:
  • nie warzy się na ustach
  • bardzo wydajny
  • łatwy w aplikacji
  • pięknie pachnie
  • 100% naturalny
  • nie testowany na zwierzętach
  • certyfikowany przez ECOCERT i COSMETIQUE-BIO

MINUSY:
  • brak

Błyszczyk ten, jak i wiele innych możecie kupić tutaj - cena też nie jest wysoka jak na 100% naturalny błyszczyk o pojemności aż 10 ml - bo tylko 48 zł. ale z moim kodem rabatowym kp-1231 macie dodatkowo aż 5% rabatu - jakby nie było! W zamówieniu musicie tylko wpisać mój kod i gotowe.

Nowszy post Starszy post Strona główna