Olejek do ciała z Algami - mój wybawca

By | sierpnia 29, 2011
To mój drugi produkt zawierający wyciąg z alg. Olejek bardzo ładnie pachnie - świeżo, orzeźwiająco .Mnie przyniósł wielkie ukojenie gdy przesadziłam ze słońcem. A tak! zdarzyło mi się - słońce było słabe więc nie użyłam mojego kremu z filtrem - pływałam w basenie i nie czułam upału. Za to dotkliwie go poczułam wieczorem. Twarz miała jak burak. Następnego dnia pojawiły się suche skórki. Kremy które błyskawicznie się wchłaniają, nie na wiele się zdały. Dlatego wypróbowałam ten olejek. Mimo, że jest do ciała wiedziałam, że nie wyrządzi mi krzywdy tylko pomoże. I tak się stało. Zaaplikowałam bardzo dużą ilość na twarz i poszłam spać - rano powtórzyłam tę czynność - w efekcie zaczerwienienie zniknęło. A skóra w dotyku znów jest gładka a nie chropowata. Koszmar minął i to za sprawą tego olejku.


Pielęgnacja ciała:
na skórze ciała wchłania się szybko - oczywiście jeżeli nie przesadzimy z jego ilością. Ma wygodny aplikator i plastykową butelkę. Skóra jest po aplikacji jędrna i ładnie napięta. Przyjemny zapach jest dodatkowym atutem. Regularnie stosowany pomaga pozbyć się rozstępów - ja stosuję go zbyt krótko, aby zauważyć takie właściwości. Jednak gdy je uświadczę, to się pochwalę, bo niestety ciąża zostawiła swój ślad na moim ciele :(
Łagodzi też podrażnienia po depilacji - jednak tego na własnej skórze jeszcze nie sprawdziłam. Za to z poparzeniami słonecznymi radzi sobie świetnie i to mogę zagwarantować. Ten produkt na pewno zagości w mojej kosmetyczce już na stałe!

Słów kilka o składnikach:

O fenomenalnych właściwościach alg pisałam przy okazji maseczki  tutaj dlatego nie będę się powtarzać. Ale ten olej zawiera także w swoim składzie olej z pestek winogron.


Olej z pestek winogron zawiera dużą ilość kwasu linolenowego co czyni go doskonałym czynnikiem nawilżającym. Posiada łagodną konsystencję, jest bezwonne i łatwo się wchłania. Łagodnie ściąga skórę i poprawia jej barwę, zawiera pielęgnującą skórę witaminę E, odżywia i chroni skórę
Olej dla pięknej cery i regularnie stosowany wyrównuje jej koloryt, dodaje blasku, rozjaśnia, poprawia owal twarzy dzięki właściwościom ściągającym, wzmacnia.
Olej z pestek winogron likwiduje rozstępy!
Jest również doskonałym olejem pod oczy o działaniu przeciwzmarszczkowym.



Olejek rozmarynowy - pobudza krążenie krwi, działa odżywczo, a także leczniczo na ewentualne infekcje skóry

Olejek jest dostępny w sklepie Biolander tutaj



Składniki INCI:  VITIS VINIFERA SEED OIL, CITRUS MEDICA LIMONUM OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS OIL, LIMONENE*, LAMINARIA DIGITATA EXTRACT, CITRAL*, LINALOOL* *


Nowszy post Starszy post Strona główna