ARGILE PROVENCE Perfumy Różane Rosalia

By | sierpnia 30, 2011
Ach ta róża! ach ta róża!
Co się w twoje okno wdziera,
Na pokusy mnie wystawia,
Sen i spokój mi odbiera...
Adam Asnyk
Róża  - zwana jako KRÓLOWA KWIATÓW jest zdumiewająco pięknym kwiatem, który z tego powodu jest uwieczniony w poezji i nieśmiertelny w legendach.

Ja uwielbiam perfumy Rosalia - zapach róży jest bardzo delikatny i zupełnie inny od drogeryjnych specyfików o zapachu różanym. Warto pamiętać, że zapach róży może zostać wytworzony sztucznie w warunkach laboratoryjnych i nie ma nic wspólnego z prawdziwą różą. Nie ma on jakichkolwiek właściwości terapeutycznych i w wielu przypadkach jest on wręcz toksyczny !!! A perfumy Rosalia swój zapach zawdzięczają tylko naturalnym esencjom. !!!

Mój perfumik to taki słodziak który powoduje, że zamykam oczy i relaksuję się i po prostu odpływam z zachwytu. Z perfumami, jest tak, ze albo się je lubi, albo nie. Dla mnie wszelkie nuty głowy, bazy i inne tam są mniej ważne jeżeli przy pierwszym psikięciu zapach mnie odrzuca.I choćby nie wiem jakby się pięknie już potem rozwinął mam uraz i wiem, że się już nie pokochamy.
A oto mój kolejny zapachowy faworyt:



Na skórze utrzymuje się przez dość długi czas. Jakby wszędzie za mną chodził :)

Jaki to zapach?
Na pewno świeży, lekki i radosny, idealnym na dzień. Słodki, kwiatowo-pudrowy i subtelny zapach.
Rosalia jest  zapachem, który na pewno spodoba się młodym dziewczynom. Moim zdaniem idealny na lato, ale podczas  zbliżających  się pochmurnych dni wspaniale przypomni letnie wieczory i wspaniały powiew wiosny.


Woda ta dostępna jest we flakonach o pojemności 50 ml w cenie 120 zł Ale na szczęście jest mój kod rabatowy z którym jest 5 % rabatu. Mój kod to kp-1231 Domyślam się, że kupno perfum przez internet nie jest łatwe, ale w tym przypadku naprawdę warto zaryzykować - miłośniczki słodkich, pudrowych a zarazem lekkich zapachów będą zadowolone.



Ingredients INCI: alcohol denat (alpha-isomethyl ionone, benzyl benzoate, citronellol, courmarin, D-Limonene, geraniol, hexyl cinnamal, hydroxy citronellal, butyl phenyl methyl propional, linalool), aqua, CI 16255.
Nowszy post Starszy post Strona główna