Mgiełka do poduszki Daw Thale

Nic tak nie relaksuje jak przyłożenie głowy do poduszki. Ta chwila, kiedy wszystko się zatrzymuje, opada i czujemy ten spokój, ale czy zawsze tak jest? Ja np. im bardziej jestem zmęczona, tym trudniej mogę zasnąć. Myśli kłębią się w głowie i z każdą minutą jest coraz gorzej, a jak tylko zaczynam myśleć czego nie zdążyłam zrobić w pracy to już mam nockę z głowy. Dlatego staram się przed snem trochę wyciszyć, nie tylko popijając herbatę z melisy, paląc olejek lawendowy w kominku do aromaterapii, ale także rozpylając na łóżko odprężającą mgiełkę do poduszki prosto z Tajlandii. Wśród kilku dostępnych wariantów zapachowych wybrałam: lawendę i bergamotkę.


Opis producenta:

Mgiełka do poduszek Lawenda i bergamotka Mystique Arom stworzona została w 100% z naturalnych składników. Zawieszone w delikatnej mgiełce naturalne olejki eteryczne lawendowy i bergamotowy mogą być rozpylane w sypialni oraz bezpośrednio na poduszkę, pościel czy materac tworząc odprężającą i wyciszającą atmosferę odpoczynku.

Sposób użycia: Rozpylić w powietrzu lub bezpośrednio na poduszkę, pościel czy materac.
Wielkość: 60ml.
Składniki: Woda, alkohol, olejek lawendowy, olejek bergamotowy.


Zapach jest bardzo przyjemny, relaksujący i co ważne nie jest nachalny. Nie ma najmniejszych obaw, że leżąc na skropionej mgiełką poduszce może nas rozboleć głowa. Zauważyłam, też, że zapach ten powoli się ulatnia i następnej nocy musimy ponownie użyć naszej mgiełki. 
Zapewniam, że aromat lawendy doskonale odpręża, relaksuje i delikatnie wprowadza nas w objęcia Morfeusza. 
Ten lawendowy produkt świetnie się też sprawdza, jako odświeżacz powietrza w toalecie. 



Mgiełkę kupicie w cenie 37 zł w sklepie Daw Thale - klik 
A dla czytelników mojego bloga mam specjalny 40% rabat. Wystarczy w zamówieniu wpisać kod:  i-naturalnie.



Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!