Domowy kosmetyk: krem na dzień i na noc 30+

Po kilku przetestowanych już produktach marki "DOMOWY KOSMETYK" z których byłam bardzo zadowolona, przyszedł czas na produkty do pielęgnacji twarzy. Specjalny zestaw dwóch ślicznych, szklanych buteleczek dostosowanych dla skóry dojrzałej - na dzień i na  noc


Oba kosmetyki już z wyglądu prezentują się cudownie. Prosto, ale z klasą. Składniki użyte do produkcji tych kremów są naturalne i specjalnie dobrane do pielęgnacji skóry dojrzałej.

Recenzję zawsze lepiej rozpocząć od dobrych rzeczy, dlatego jako pierwszy na tapetę pójdzie krem na noc 30+ który prezentuję się trochę lepiej, ale też bez fajerwerków. 
Krem ma dość gęstą, kremową konsystencję. Nawilża skórę, pozostawiając na niej tłusty film. Rano skóra jest gładka, i nawilżona. Szczególnie widać to w okolicach policzków, które są z natury przesuszone. Nie zapycha, nie uczula i o dziwo nie podrażnia. 
Zapach bardzo specyficzny, dość ostry, ziołowy.
Krem prócz nawilżenia nie robi absolutnie nic.

Opis producenta:
Krem na noc 30+ to propozycja naturalnego kosmetyku do stosowania przed snem, przygotowywanego w domowych warunkach. Stanowi alternatywę dla masowo produkowanych środków, które w wielu przypadkach zawierają groźne dla organizmu składniki. Krem na noc 30+jest natomiast ekologiczny i silny w działaniu, a jednocześnie łagodny dla wrażliwej cery.

Działanie

  • nawilża
  • łagodzi podrażnienia
  • regeneruje i odbudowuje zniszczoną skórę
  • wygładza cerę.
  • powstrzymując starzenie i rozwój bakterii

INCI : Aqua, Hamamelis Virginiana Leaf Water, Butyrospermum Parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Cetearyl Olivate, Olus Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Sorbitan Olivate, Argania Spinosa Kernel Oil, Panthenol, Bisabolol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Tocopheryl Acetate, Niacinamide, Gluconolactone, Sodium Benzoate,  Citric Acid, Allantoin, Potassium Sorbate, Sodium Hyaluronate, 

Cena 86 zł za pełnowymiarowe opakowanie
Klik do sklepu - tutaj


Nie zawsze jest cudownie ...

No i przyszedł czas na krem na dzień 30+, z którym wiązałam także wielkie nadzieje. Jednak okazało się, że zawiera w swoim składzie "coś" co mnie niemiłosiernie podrażnia.  Nie dawało mi to spokoju i zrobiłam sobie w excelu porównanie składników tych dwóch kremów i wyłoniłam te którymi się różnią. Według mnie i moich przypuszczeń uczulił mnie olejek arachidowy. Zastanawia mnie to, bo arachidy mogę jeść i nic się nie dzieje, a tutaj taka przykra niespodzianka. Aby nie być gołosłowną poniżej zdjęcie, wykonane po dosłownie 2 minutach po aplikacji :(

zdjęcie oryginalne wykonane telefonem

Porównanie składników obu kremów:
Przykro mi, że piszę taką recenzję, ale inaczej nie mogę. Zawsze opisuję na blogu prawdę to i tym razem  nie mogło być inaczej. 
Na stronie sklepu, krem ten ma bardzo pochlebne opinię w co nie wątpię, ale prawdą jest, że moja skóra jest wyjątkowo wrażliwa i bardzo łatwo reaguje alergicznie.
Widoczne na zdjęciu zaczerwienienie zmyłam od razu wodą, potem mydłem i zeszło z twarzy dopiero po kilku godzinach. Piekło niemiłosiernie, jak po oparzeniu słonecznym :( Twarz jak burak.
Niestety nic więcej na temat tego kremu powiedzieć nie mogę, gdyż po takim jego starcie, więcej już nie zaryzykowałam jego stosowania. Oba kremy niestety dałam mojej przyjaciółce - ona zawsze chętnie korzysta z moich testowych niewypałów :)

Po tej przygodzie bardzo ostrożnie podchodzę do wszelkich nowości, czytam skład, ale nadal nie wiem co było główną przyczyną tak silnej reakcji alergicznej. Bólu jaki przeżyłam nie życzę nikomu. 

50 ml kosztuje 88 zł 
link do sklepu -  klik

Opis producenta:

Krem na dzień po 30 roku życia

Każdy dzień to nowa okazja do pielęgnacji skóry. Skóry, która praktycznie zaraz po osiągnięciu dojrzałości traci swoje najpiękniejsze właściwości. Aby przeciwdziałać skutkom starzenia, warto od samego początku postawić na organiczne, zdrowe kosmetyki naturalne.
Krem na dzień przygotowany z myślą o osobach, które przekroczyły trzydziesty rok życia, pielęgnuje każdy rodzaj cery. Ma na celu przede wszystkim nawilżenie, odświeżenie i wygładzenie twarzy. Dobór ekologicznych substancji pozwala zabezpieczyć skórę przed starzeniem, wykorzystując wygodną i popularną formę kremu na dzień.

Działanie

  • nawilżanie cery suchej i normalnej
  • regeneracja zmęczonej skóry twarzy
  • wygładzanie twarzy i przeciwdziałanie skutkom starzenia
  • zapobieganie negatywnym skutkom promieniowania ultrafioletowego
  • dostarczenie organizmowi naturalnych, zdrowych witamin

 INCI : Aqua, Camellia Sinensis Leaf Water, Butyrospermum Parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Cetearyl Olivate, Orbignya Oleifera Seed Oil, Olus Oil, Sorbitan Olivate, Argania Spinosa Kernel Oil,Punica Granatum Extract, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Arachis Hypogaes Oil, Tocopherol, D-panthenol, Niacinamide, Gluconolactone, Allantoin, Citric Acid, Potassium Sorbate,  Sodium Beznozate,Sodium Hyaluronate,

Komentarze

  1. O rany, ale Cię uczuliło :O jestem w szoku. Ale krem na noc wygląda całkiem dobrze, myślę że ten na dzień też nie jest zły, o ile nie ma się uczulenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!