Rozkoszny ajurwedyjski olejek z różą Khadi

Pamiętacie, jak chwaliłam się moimi zdobyczami od sklepu Helfy podczas pobytu w Krakowie? Na moim profilu na Instagramie pokazywałam wówczas pełne torby, pachnących cudowności. Teraz pomalutku będę opisywać recenzje tych kosmetyków. Dzisiaj przyszła pora na ajurwedyjski olejek do twarzy i ciała z różą Khadi. Buszując po sklepie szukałam czegoś innego,  oryginalnego o wspaniałym działaniu i równie wspaniałym zapachu  - dlatego właśnie wybrałam ten olejek.


To co przemawiało "za" aby wybrać właśnie ten kosmetyk, to zarówno naturalny skład, różany zapach oraz jego wszechstronne zastosowanie, bo można go bez obaw używać zarówno do twarzy,  jak i do ciała. 


 Opis producenta:

Ajurwedyjski olejek do masażu ciała i twarzy z różą zalecany jest do pielęgnacji wszystkich typów skóry. Zawiera naturalne oleje roślinne i zioła, które rozjaśniają miejscowe przebarwienia, redukują piegi.
  • Brezylka sappan (Sappan wood) poprawia cerę, wykazuje właściwości złuszczające.
  • Manjistha poprawia krążenie, oczyszcza skórę, wykazuje właściwości tonizujące, antybakteryjne, ściągające.
  • Czerwone drzewo sandałowe polecane na jasne blizny i przebarwienia.
  • Kurkuma i Kasturi Manjal wpływają korzystnie na cerę.
  • Płatki róży uwadniają i zmiękczają skórę.
  • Szafran rozjaśnia cerę. 
  • Migdały, kiełki pszenicy i witamina E odżywiają skórę.
  • Olej z nasion lnu czyni skórę miękką i zapobiega zmarszczkom.
  • Geranium uwadnia suchą i dojrzałą skórę.
  • Palmarosa spłyca zmarszczki, wydziela przyjemny różany aromat.
  • Olej do twarzy i ciała z różą wykazuje czynne działanie aromaterapeutyczne:
  • Palmarosa łagodzi stany wyczerpania nerwowego, daje równowagę emocjonalną.
  • Geranium uspokaja, działa antydepresyjnie.
Zapach: Aromat róży ze słodką ziołową nutą.
Zastosowanie:
Użyj 10-15ml oleju do masażu twarzy i całego ciała. Olej wchłonie się bardzo szybko. Po aromatycznym masażu ajurwedyjskim olejem polecane jest rozpylenie wody różanej na twarz i ciało, aby uwodnić skórę.




Moja ocena:

Olejek przeważnie aplikuje na lekko zwilżoną twarz, wykonuje kilku minutowy masaż, od dołu do góry, zaczynając od szyi, a kończąc na czole. Po dłużej chwili po olejku nie ma śladu, u mnie wchłania się do sucha, pozostawiając skórę bardzo dobrze nawilżoną i miłą w dotyku.  Efekt jest tak dobry, że bez obaw, śmiało mogę nakładać makijaż z użyciem kosmetyków mineralnych.

Dużą zaletą jest to, że olejek ten w żaden sposób nie zapycha, mimo, że moja cera ma tendencję do  zaskórników.

Na ciało nakładam olejek zaraz po kąpieli. Skóra staje się miękka, elastyczna i otulona przyjemnym różano - ziołowym zapachem. Woń tego olejku jest bardzo miła dla mojego nosa, ale niestety nie jest to zapach zbyt trwały. Cieszyć się nim mogę tylko podczas aplikacji i krótko po niej.

Olejek w cenie 43 zł kupicie w sklepie Helfy - klik

 

Komentarze

  1. zapach mnie zaciekawił :) miałam z tej serii olejek hibiskusowy, ale zapach miał nieciekawy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Khadi miałam tylko szampon :) Czas chyba wypróbować coś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!