Roller Puressentiel na bóle mięśni i stawów

Wierzycie w anioły? Ja tak, wiem, że są obok nas i każdego dnia nas wspierają, pomagają i chronią. Jak inaczej mam wytłumaczyć to, że jednego dnia obudziłam się z opuchniętymi i bolącymi nogami. Ból najbardziej nasilał się, co zaskakujące, właśnie podczas leżenia. Nogi jak banie, i ciągnący się od stóp ból. Oczywiście doktor google zaczął radzić a ja szybko działałam tym czym akurat miałam w domu: ocet jabłkowy. Okładałam nim bolące mięśnie, ale on chyba działa gdy stosuje się to długofalowo. A mnie bolało i chciałam szybkiej ulgi. I nie uwierzycie, ale właśnie wtedy zapukał do moich drzwi kurier z paczką, której w ogóle się nie spodziewałam. A w środku wśród innych cudów - on - roller przeciwbólowy na mięśnie i stawy marki Puressentiel, który zawiera aż 14 olejków eterycznych. Taki zbieg okoliczności to na prawdę coś niesamowitego.

Opis producenta:
"Roller do masażu stawów i mięśni zalecany jest dla sportowców oraz osób cierpiących na ostre lub przewlekłe bóle mięśni i stawów. Połączenie kulek masażu rolkowego z 14 olejkami eterycznymi o relaksujących zapachach jest naturalnym i skutecznym sposobem na poprawę komfortu i zwalczanie bólu. 
Roller /Masażer/ Wałek do masażu/ przed użyciem należy porządnie wstrząsnąć. Masować 3 razy dziennie bolące mięśnie i stawy. Piłka rollera jest idealnym rozwiązaniem dla  samodzielnie wykonywanego masażu (automasażu) bolesnych okolic, sprzyjającym rozluźnieniu mięśni."




Kiedy otrzymuje przesyłki, to rzadko od razu przystępuję do testów. Teraz było inaczej, jak tylko przeczytałam, że:
"zalecany jest dla sportowców oraz osób cierpiących na ostre lub przewlekłe bóle mięśni i stawów " to nie czekałam ani sekundy :) i roller od razu był w użyciu :)

Momentalnie po zastosowaniu, spray ze sprawą mentolu przynosi uczucie chłodzenia, które utrzymuje się dość długo. Jednocześnie odczuwalne jest rozgrzewanie. Trudno to opisać bo jednocześnie chłodzi i grzeje.   Przyjemna i troszkę ostra (ale ja to uwielbiam) woń olejków eterycznych wypełniła cały pokój. Roller przypominający z wyglądu dezodorant, dzięki kulce jest bardzo wygodny w stosowaniu, gdyż nie tylko łatwo się go  aplikuje, ale doskonale przy tym masuje bolące miejsca. Roller posiada dość lekką konsystencję, którą szybko się wchłania. Skóra nie jest podrażniona, ani klejąca. 

Na efekt ulgi nie trzeba było czekać. Po kilku minutach i zauważyłam, że ból praktycznie został ukojony, a mięśnie stały się wyraźnie rozluźnione. Co pozostało? wielka ulga i chłód, który jest odczuwalny jeszcze przez kilka godzin.

Roller na pewno pojedzie ze mną na wakacje i znajdzie sobie pewne miejsce w plecaku. Podczas pieszych wędrówek czuję, że nie raz znajdzie zastosowanie. 
Bardzo dziękuję za możliwość testowania tego produktu i nie ukrywam, że spadł mi on po prostu z nieba.

Roller kupicie w sieci aptek SUPER-PHARM i drogeriach Hebe a także przez internet. 
Cena: ok. 53 zł

Odsyłam Was także do profilu marki na FB:  https://www.facebook.com/puressentiel.polska/
oraz do strony producenta:  http://www.puressentiel.pl/





Komentarze