Śliczny, rozświetlajacy róż od Ecolore

Dla mnie makijaż bez różu na policzkach jest niekompletny, bez wyrazu i bardzo mdły. Dobrze dobrany róż dodaje blasku, zdrowego wyglądu i młodzieńczego rumieńca. Dzisiaj róż który do tej pory uważam za najlepszy jaki miałam. Nie tylko jest naturalny, ale utrzymuje się cały dzień i do tego, za sprawą drobnych drobinek rewelacyjnie rozświetla twarz. 


To właśnie tych drobinek bałam się najbardziej. Sądziłam, że będę błyszczeć jak choinka a jak zaświeci słońce to będę wyglądać tandetnie.
Nic bardziej mylnego - efekt jaki daje ten róż jest bardzo subtelny. Delikatnie dodaje zdrowego, rozświetlającego rumieńca.



Oprócz fantastycznego efekty, który daje ten róż, posiada on także inne zalety, m.in. doskonały skład, bo nie zawiera konserwantów, silikonów, nanocząsteczek, parabenów, syntetycznych substancji zapachowych, talku, tlenochlorku bizmutu oraz szkodliwych chemicznych dodatków.

Zarówno jak podkład tej marki, tak i róż są bardzo trwałe. Zupełnie nie trzeba poprawiać makijażu w ciągu dnia. 

Jeżeli zainteresował Was ten produkt to odsyłam do strony  Ecolore - klik

Komentarze

  1. ładny delikatny kolor z połyskiem, właśnie czegos takiego szukam. Ja swój kupiłam z deni carte , uzyłam 2 razy i tak leży ... ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!