Podkład mineralny Earthnicity

Od dłuższego czasu, do codziennego makijażu używam podkładów mineralnych. Doskonale rozumiem te dziewczyny, które zwyczajnie boją się i  nie mają do nich przekonania. Ja także przez całe lata stosowałam tylko wszelkie fluidy i wiem, że podkład w proszku wywołuje lekkie odrętwienie. Jednak najgorszy jest pierwszy raz, potem już jest wielka miłość :) To za co kocham najbardziej podkładu mineralne to ich naturalność i lekkość. Dzisiaj pokarze Wam całkowitą nowość, którą nie dawno odkryłam: podkład mineralny marki Earthnicity , której nazwa pochodzi od angielskiego słowa Earth, czyli Ziemia, nawiązując do jej skarbów - minerałów  :)


Jak wiecie z mojego bloga, nie jest to pierwszy podkład mineralny jaki miałam. Wcześniej miałam ZAO, Lily lolo z którego byłam bardzo zadowolona, jednak jak wszystko i on się skończył :( A ponieważ uwielbiam nowości, bo zawsze wydaje mi się , że kolejny będzie jeszcze lepszy, to nie mogłam się powstrzymać przed  kupnem nowej nieznanej mi wcześniej marki.  Fenomenem jest skład - wyłącznie CZYSTE MINERAŁY, bez żadnych wypełniaczy, takich jak np. skrobia kukurydziana czy puder ryżowy.
Kosmetyki  te NIE ZAWIERAJĄ:
- parabenów
- substancji zapachowych
- alkoholu
- olejów mineralnych
- syntetycznych barwników
- tlenochlorku bizmutu
- talku
- nanocząsteczek  


JAK PRAWIDŁOWO APLIKOWAĆ PODKŁADY MINERALNE?

Przy aplikacji podkładu mineralnego ZAWSZE trzeba pamiętać o kilku prostych zasadach, w przeciwnym razie może uzyskać efekt odmienny od zamierzonego i skończy się uprzedzeniem i zniechęceniem. 

1. Podkład mineralny zawsze aplikujemy na wcześniej nałożony krem nawilżający. To bardzo ważne, aby podkład lepiej się trzymał i nie uwidaczniał np. suchych skórek. Tutaj jednak musimy pamiętać, aby aplikować podkład  gdy  na skórze jest jeszcze lekki film, ale takie miejsca jak np.  czoło, broda czy skrzydełka nosa warto przetrzeć chusteczką higieniczną.  
Z kolei gdy dobierzemy zbyt tłusty krem lub nie poczekamy na jego wchłonięcie się podkład się roluje :(

2.  Samo nakładanie podkładu mineralnego należy rozpocząć od wysypania niewielkiej ilość pudru na wieczko słoiczka - gdy się skończy dosypujemy małymi porcjami.
Do podkładu dołożony jest biały puszek, który możemy wykorzystać , jednak ja nie umiem się nim posługiwać. Dla mnie jedyną skuteczną metodą jest nakładanie podkładu za pomocą pędzla kabuki. 



 



Jaka jest różnica w aplikacji pomiędzy puszkiem a kabuki?

Welurowy puszkiem - podkład aplikujemy na skórę twarzy wykonując tzw. stemple -  raz przy razie - ja tego po prostu nie lubię i kiepsko mi to całe stemplowanie wychodzi. Powstają plamy i ja się wtedy mocno stresuje :(

Pędzel kabuki - mój mistrzu :) tutaj sprawa według mnie jest prostsza , bo nabieram produkt na pędzel, dociskam do wieczka, aby puder wszedł do środka,  strzepuję jego nadmiar o brzeg wieczka i okrężnymi ruchami lub stemplując nakładam podkład na całą twarz. Gdy pojawią się jakieś niedoskonałości, czynność powtarzam jeszcze raz aż uzyskam satysfakcjonujący mnie efekt. Nie ma plam i jest cudownie :)


Gdy w ogóle stwierdzicie, że obie metody Wam nie wychodzą w co nie uwierzę :) to jest jeszcze inna droga ...
Dobry krem nawilżający wymieszać z podkładem mineralnym i w ten o to sposób otrzymacie swój własnym  krem BB :)




Podsumowując:
Podkład który wybrałam to odcień NATURAL BUFF pomimo dość ciemniej barwy na skórze bardzo ładnie się wtapia i skutecznie niweluje wszelkie niedoskonałości. Najbardziej mi w nim odpowiada to, że nie uwidacznia suchych skórek, utrzymuje się na twarzy cały dzień i nie zapycha porów.



Zalety:
1. wygodne opakowanie, zakręcany słoiczek to błogosławieństwo. Miałam kiedyś podkład ZAO w cudnym drewnianym pojemniczku, ale wieczko zamykane było na magnes przez co bardzo często się otwierało i podkład wysypywał się wewnątrz kosmetyczki :)
2. trwałość - u mnie spokojnie 8 godzin bez poprawek 

3. prosta i bardzo szybka aplikacja - u mnie dosłownie minuta :) 
4. naturalny skład



Ja pokochałam ten podkład i o dziwo trafiła z odcieniem za pierwszym razem:)

Podkład zapakowany w 30 ml słoiczek z sitkiem, wyposażony w welurowy puszek. 
Waga netto: 9 gram. 
Cena: 89,99 

W ofercie jest aż 13 odcieni - więc możecie wybierać i przebierać :) Link do sklepu: klik

Komentarze

  1. Mam zamiar kiedyś spróbować minerały z tej marki, jak na razie mam już swoich ulubieńców. Uważam jednak że warto poszerzać horyzonty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze stosuję pod minerały primer, też sypki. Bez primera gorzej się trzymają i nie wyglądają tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam podkładu mineralnego ale ten jest wart uwagi, tylko ta cena.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny produkt. Nie spotkałam się wcześniej z tą marką ale zaciekawił mnie ten podkład mineralny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam używać Kabuki, jest bezkonkurencyjny, jeśli chodzi o aplikację podkładów czy pudrów :) Kolorz rzeczywiście nieco ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi on taki nie wyszeld jak na obrazku ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze kosmetyki mineralne w polsce! Testowałam inne marki i wiem co mówię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy24 maja, 2019

    Ja od dawna przeszlam na podklad mineralny Earthnicity. Czuje wielka roznice, a raczej moja skora. Nie mam zapchanych porow, nic mnie w koncu nie uczula. Warto inwestowac w dobre produkty.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!