Nawilżająca woda micelarna na bazie wody termalnej Jonzac

Od dłuższego czasu, do codziennego demakijażu, używałam tylko naturalnych mydeł i wody. Całkowicie odeszłam od mleczek, toników i płynów. Nie tak dawno, doszłam jednak do wniosku, że mocno mi tego brakuje. Od razu miałam jasno sprecyzowany cel moich poszukiwań: naturalna woda termalna. Po dość długim buszowaniu po różnych sklepach internetowych, wybrałam płyn na bazie wody termalnej Jonzac.

Opis produktu ze strony sklepu:

Do wszystkich typów skóry. Delikatnie oczyszcza skórę wrażliwą. Micele zawarte w wodzie z łatwością usuwają wszelkie nieczystości i pozostałości makijażu, dbając jednocześnie o zachowanie naturalnej równowagi skóry.
Kluczowe składniki: woda termalna Jonzac 15%

Cechy:
Badania kliniczne dowiodły liczne korzyści dla skóry. Woda termalna Jonzac zawiera bogactwo minerałów takich jak wapń, magnez, mangan, siarczki, stront, lit oraz bogactwo pierwiastków śladowych, które pracując z komórkami skóry, pomagają im zwiększać własną zdolność wykorzystania wewnętrznych zasobów aby poprawiać metabolizm odnowy komórkowej. Dzień po dniu komórki są zregenerowane, naturalna bariera skóry wzmocniona, co zapobiega utracie wody.

- Roślinna gliceryna: zmniejsza utratę wilgoci.

- Do twarzy i oczu

- Odpowiednia dla skóry wrażliwej

- Hipoalergiczna

-Zapach o nutach kwiatowych

Stosowanie
Nakładać na twarz za pomocą wacika w celu usunięcia makijażu lub ukojenia skóry.

Skusił mnie skład, certyfikat i cena: niecałe 50 zł za 500 ml płynu to uważam, że nie jest zbyt dużo, biorąc pod uwagę dużą pojemność. 


Moja ocena:
Pierwsze co uderza i mocno mnie cieszy to subtelny, delikatny zapach który czuję zaraz po otwarciu tej wielkiej butli. Zamknięcie na klik, jest bardzo poręczne i wygodniejsze, zniż tradycyjna zakrętka. 

Cieszy mnie działanie i to nie tylko to główne czyli oczyszczanie skóry z wszelkich zanieczyszczeń, ale przede wszystkim efekt po zastosowaniu tego płynu. Skóra staje się  bardziej żywsza i promienna.  Makijaż zmywa bardzo szybko i dokładnie - bez potrzeby zbędnego tarcia, które niestety nie służy skórze. Po raz pierwszy spotkałam się z takiem efektem, aby płyn micelarny świetnie nawilżał, nawadniał skórę. Dokładnie widać działanie tego kosmetyku z dnia na dzień. Można porównać efekt na skórze taki sam jak po zastosowaniu lekkiego kremu nawilżającego.

Doskonałe uczucie jest szczególnie odczuwalne na oczach. Praktycznie przez cały dzień pracuje przy komputerze, stąd nie tylko mogę pochwalić się niestety okularami, ale mocno zmęczonymi oczami. Płyn ten działa na nie niczym kompres - efekt jak po zastosowaniu żelu ze świetlikiem. Oczy stają się wypoczęte :)
Najważniejsze jest, że płyn jest nad wyraz delikatny, w ogólne nie ma mowy o jakimkolwiek  podrażnieniu czy uczuleniu. A wiem co mówię, bo ...
Już pisałam o tych chyba setki raz, ale moje oczy są tak wrażliwe, że uczula je bardzo wiele produktów.  Zawsze się śmieję,  że jak będę chciała dostać zwolnienie lekarskie to wystarczy wysmarować twarz pewnym kremem (celowo nie podaje nazwy, ale  najwyraźniej „nie jestem tego warta”) bo wyglądam po nim jak poparzona, oczy czerwone, załzawione – niczym koszmar z ulicy Wiązów :(

Jestem bardzo zadowolona z tego płynu  i nie żałuje wydanych 50 zł. Płyn jest wydajny i wygląda na to, że wystarczy mi na bardo długo.

Składniki:


Water*, Anthemis Nobilis Flower Water**, Glycerin, Polyglyceryl-4 Caprate, Betaine, Sodium Levulinate, Lactobacillus Ferment, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Fragrance, Lactic Acid
 

* woda termalna Jonzac i woda
** składniki organiczne



 Płyn kupiłam w sklepie MATIQUE - klik



Komentarze

  1. Nie znam, a właśnie zaczynam się pomału za micelem rozglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo długo szukałam :) aż wybór padł na tę wodę ;) i nie żałuje - jestem mega zadowolona.

      Usuń
  2. No proszę - nie podejrzewałam, że woda micelarna może mieć taki wpływ na oczy :) Również sporo czasu spędzam przed komputerem i myślę, że taka woda mogłaby pomóc na przemęczone oczy :) Super, na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie działa jak kompres - odczuwam bardzo szybką ulgę :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna woda micelarna. Zaskoczyło mnie to, że działa kojąco na oczy. Do tej pory nie spotkałam się z takim produktem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!