Naturalny krem BB od Lily Lolo

Kremy BB należą do moich ulubionych, lubię lekkość na skórze i delikatnie stonowany kolor. To jeden z najbardziej wszechstronnych produktów, gdyż nie tylko dodaje cerze blasku i zdrowego kolorytu, ale także doskonale ją nawilża i pielęgnuje.


Krem bardzo ładnie stapia się z moją skórę i jak to na BB przystaje bardzo ładnie wyrównuje koloryt i dodaje cerze świeżości. Oczywistym jest , że nie maskuje żadnych niedoskonałości, bo do tego służy korektor. Ja stosuję go pod puder mineralny Lily Lolo o którym pisałam tutaj - klik


W ofercie są trzy odcienie, ja zdecydowałam się na Cream Light i nie żałuje - kolor idealnie pasuje do mojej cery. Bardzo się cieszę, że mimo sugestii ze strony sklepu wybrałam właśnie ten odcień. Pierwszy z oferowanych odcień, tj. fair jest według mnie
jest idealny dla osób bardzo bladych. Moja cera jest też dość jasna, ale nie aż tak.  





Podsumowując

Na mojej suchej skórze sprawdza się znakomicie. Jest świetny pod puder mineralny. Na takiej bazie makijaż utrzymuje się znacznie dużej, nie ma mowy o suchych skórkach, plamach itp. 
Zalety:
  • Bez silikonów
  • Zawiera składniki nawilżające tj. hialuronian sodu, ekologiczny aloes oraz olejek jojoba
  • Delikatne krycie oraz rozświetlenie
  • Naturalne antyoksydanty oraz ochrona przeciwbakteryjna

Praktyczne opakowanie z pompką dozuje odpowiednią ilość kremu, jednak gdy krem jest na "wykończeniu" istnieje spory problem, aby go wydostać ze środa :( wówczas chyba jedynym wyjściem jest rozcięcie tubki.



Krem BB od LILY LOLO  
kupicie w sklepie Costasy klik w cenie  75,50 , za 40 ml, 
ale warto czekać okazji, bo zdarzają się spore przeceny.   

Komentarze