Olej arganowy BIOTANIC

Zostałam poproszona o przetestowanie oleju arganowego firmy BIOTANIC. Miałam już kiedyś olej arganowy o którym pisałam tutaj - klik i byłam bardzo zadowolona więc zgodziłam się spróbować :)


Zaciekawił mnie skład -  100% olej arganowy i nic więcej czyli tak jak być powinno :)
Śliczna, zgrabna, szklana buteleczka wyróżnia się szklana pietą, która okazała się rewelacyjnym rozwiązaniem w przypadku aplikacji oleju. Gdy potrzebuję tylko jednej kropelki aby np. wetrzeć olej w paznokcie pipeta jest fantastyczna.


Ja najczęściej stosuję olej arganowy do pielęgnacji twarzy. Mimo, że jest to jednak olej i wydawałoby się, że będzie długo się wchłaniał w efekcie jest zupełnie inaczej. Olej w przypadku mojej skóry wchłania się błyskawicznie (2-3 krople!!!) i skóra staje się wspaniale nawilżona. Dosłownie jakby piła ten olej. Na noc nakładam kilka kropel więcej ponieważ przed snem wykonuje delikatny masaż twarzy. 
źródło: http://www.rossnet.pl
Olej z uwagi na swoje właściwości jest bardzo ekonomiczny - starcza na bardzo długo, mi praktycznie niewiele ubyło z buteleczki a używam go już dłuższy czas.

Zapach typowy zapach oleju arganowego, chociaż wydaje mi się że jest delikatniejszy od Alepii.
Działanie - przeciwzmarszczkowe (hmmm ) chciałabym aby było, ale póki co nie zauważyłam nowych zmarszczek. Olej cudownie nawilża skórę, wygładza i dodaje blasku - jest w tym wspaniały. Nie zatyka porów, nie uczula (chociaż znam osoby które przywiozły sobie z zagranicznych wycieczek olej arganowy i nie zaprzyjaźnili się ) Ja z olejem mocno się kolegujemy :)

Producent zapewnia nas, że dzięki wysokiej zawartości przeciwutleniaczy olej arganowy najeży do najskuteczniejszych kosmetyków o działaniu ochronnym! Codzienne stosowanie kosmetyku broni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, które powstają na skutek działania promieni słonecznych, zanieczyszczeń i niezdrowego trybu życia.
Nie tylko do twarzy!
Olej arganowy doskonale sprawdza się w codziennej pielęgnacji skóry ciała, a także włosów i paznokci:
- ciało – kosmetyk wygładza, ujędrnia i napina skórę, pomaga walczyć z rozstępami i cellulitem,
włosy – wzmacnia włosy i przywraca im naturalny blask, ogranicza łamliwość i rozdwajanie się końcówek,
paznokcie – sprawia, że paznokcie są zdrowe i mniej łamliwe, szybciej rosną, a skórki nie zadzierają się!

Olej arganowy możesz także zastosować do masażu! 
Tak to prawda, ale mi szkoda go używać do masażu ciała. Co prawda olej jest wydajny, jednak jak zacznę go sobie solidnie aplikować na całe ciało to nie sądzę aby na długo wystarczył. Dlatego ograniczam się tylko do twarzy.


Organiczny olej arganowy 
do kupienia tutaj - klik


Polecam ten produkt

Komentarze

  1. Też używam olejku arganowego, tylko z innej firmy- nakladam na włosy po umyciu, wzmacnia skręt włosów, i na twarz wieczorem, wspaniale nawilża, buzia rano wygląda na wypoczetą i mam ładny kolor. Najważniejsze to kupić olejek ze sprawdzonej firmy, wtedy na pewno będą efekty. Milego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleju arganowego w czystej postaci nigdy nie używałam tylko w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!