ZAO MAKE-UP ORGANIC Korektor w sztyfcie Jasny Beż

Na przykre dolegliwości i te co pojawiają się znienacka i na te które są częścią naszej urody :)



Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze coś mam do ukrycia - mówię oczywiście o twarzy. Ciągle coś się pojawia, a jak jest ok to zmorą są moje cienie pod oczami przez które wyglądam ciągle na zmęczoną.
Do tej pory używałam korektora RHEA 

 


recenzja - klik





Byłam z niego bardzo zadowolona - tzn. nadal go mam - jednak postanowiłam wypróbować ZAO - skusiło mnie nie opakowanie, które nawiasem mówiąc jest słodkie ale, fakt, że korektor jest w sztyfcie. Grzebanie paluchem w słoiczku z czasem bardzo mnie denerwuje. A w sztyfcie to jest jednak wygoda. 



Korektor od ZAO
  • nie wałkuje się
  • doskonale maskuje cienie pod oczami, ale też pryszcze i pękające naczynka - które ja mam osobiście wokół nosa. 
  • uwidacznia zmarszczki
  • nie nadaje się pod oczy
Po zamaskowaniu delikatnie przypudrowuje skórę pudrem ZAO i gotowe.

Komentarze

  1. Co jak co,ale opakowania,to mają fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy można poprosić o jakieś swatche i efekt na twarzy ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!