Social Icons










twitterfacebook email blogger

czwartek, 12 kwietnia 2012

Alepia - olej z nasion opuncji figowej - cudo które działa na zmarszczki

Od kiedy pojawił się ten olej w Biolanderze od razu chciałam go mieć. Nie ukrywam, że cena nieco mnie zmroziła co spowodowało, że mój zapał zmalał. Oczywiście czytałam o opuncji i z dnia na dzień chciałam go jeszcze bardziej - chciałam aby był mój. Rozmawiałam nawet z mężem, że olej strasznie drogi a on oczywiście jak to on jedno zdanie: lepiej kupić drogi olej niż smarować się tanim bez efektów :)
A jak wiecie męża trzeba słuchać - hihiihihi


Ten olej jest dla skóry jak muzyka dla ucha - daje wielkie ukojenie

Przez jakiś czas biłam się z myślami i zadawałam mnóstwo pytań:
Skąd tak wysoka cena?
Co sprawia, że olej jest tak wyjątkowy?
Jak bardzo wydajny jest olej?
Czy faktycznie działa na zmarszczki?
Jakie są efekty stosowania tego oleju?

W końcu jest mój - tylko mój - i sądzę, że będziemy ze sobą bardzo, bardzo długo. 

Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania, które mi spędzały sen z powiek. 

Skąd taka wysoka cena?

Odpowiedź jest prosta ...
Aby otrzymać 1 litr oleju z pestek opuncji potrzeba zużyć 1 milion pestek opuncji. Olej nie ma w swoim składzie żadnych domieszek  - jest jednoskładnikowy :)
Proces otrzymywania oleju z pestek opuncji jest bardzo czasochłonny i pracowity oraz mało wydajny ze względu na niską zawartość oleju w pestkach opuncji. Bardzo drobne pestki z owoców opuncji zawierają tylko 5% składników tłuszczowych, dla porównania pestki słonecznika zawierają 50% składników tłuszczowych.  
Na rynku można znaleźć bardzo dużo innych tzw. odpowiedników tego oleju gdzie często jednak nie jest to czysty olej z pestek opuncji tylko zawiera tanie  domieszki.

skład mówi sam za siebie :)
Jak jest wydajny?




Bardzo wydajny! Początkowo żałowałam go sobie i używałam tylko do twarzy. Teraz widzę, że oleju nie ubywa i śmiało aplikuję go na szyję, dekolt i biust. Jedna mała kropelka wystarcza na całą twarz. Większa ilość po prostu dużej się wchłania i nie ma potrzeby nakładać więcej.Wchłania się bardzo szybko, przez co może być stosowany pod makijaż


Wychodzi na to, że on nie jest aż tak drogi jak myślałam, przeliczając to na dni, miesiące które będę go używać. Jak mi się skończy dam Wam znać, ale sądzę, że nie będzie to prędko.


Co sprawia, że olej jest tak wyjątkowy?
Olej ten jest naturalnym roślin zapewniając korzyści dla skóry. Przynosi nieporównywalne z żadnym innym niesamowite uzdrowienie skóry. Jest bardzo odżywczy, ujędrniający, nawilżający i silnie wygładzający zmarszczki.

Właściwości:
- Olej z opuncji charakteryzuje się wysoką zawartością nienasyconych kwasów tłuszczowych, głównie kwasu linolowego – Omega-6, które niezbędne są w procesie nawilżenia i ochrony skóry przed działaniem czynników zewnętrznych( promieniowania słonecznego, wolnych rodników, nikotyny itp.). NNKT nie są produkowane przez nasz organizm stąd muszą być dostarczane do naszego organizmu z zewnątrz. 
- Olej ten jest również bogaty w fitosterole, które wzmacniają barierę naskórkową, czyli hamują utratę wody ze skóry, działają przeciwzapalnie, łagodząco, przeciwalergicznie,  pobudzają regenerację i gojenie naskórka.Wpływają również na poprawę elastyczności i spójności skóry, wykazując działanie przeciwzmarszczkowe oraz normalizują pracę gruczołów łojowych.
- Olej zawiera także witaminę E, dzięki czemu wykazuje silne działanie antyoksydacyjne, chroniące przed działaniem wolnych rodników, powodujących przedwczesne niszczenie i starzenie komórek skóry. Witamina E zapobiega przedwczesnemu starzeniu skóry powodowanemu niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Działa regenerująco, nawilżająco, przeciwzapalnie. Stosowana na skórę wspomaga ochronę przeciw promieniowaniu UV.
źródło: web-libre.org

Idealny do aplikacji w okolicach oczu - nie podrażnia i  nie uczula. 
Nie stwarza zagrożenia alergii i dostosowuje się do każdego rodzaju skóry, nawet bardzo wrażliwej. 

Nałożony na twarz przed snem połączony z delikatnym masażem - nie tylko odpręża, ale fantastycznie wygładza.


Czy faktycznie działa na zmarszczki? i jakie są efekty?
Powiem tak ... mam 33 lata i nie mam nie wiadomo jakich zmarszczek. Jestem natomiast posiadaczką drobnych linii pod oczami, które podczas pracy przy komputerze stają się bardziej widoczne. Odkąd stosuję olej, skóra jest cały czas nawilżona i nie ma mowy o zmarszczkach mimicznych. A że mam niezłego hopla na tle moich zmarszczek to z tego oleju jestem najbardziej zadowolona. Licząc w tym także kremy i sera. 
Co jeszcze?
Idealny też jest do cery problemowej ... błyskawicznie poradził sobie z "niespodziankami" (około 2 dni) szybko zniknęły i nie ma po nich śladu - do dziś.  Nie tworzą się zaskórniki ... 

Tak się od niego uzależniłam, że mam go zawsze przy sobie ... nawet w pracy. Gdzie niestety w toalecie mamy mydło marki "nie daj się" i skóra moich dłoni dotkliwie to odczuwa. Gdy zabrałam moje mydełka naturalne do pracy - dziwnym zrządzeniem losu zniknęły ... dlatego zrezygnowałam ze sponsoringu :)

Jeżeli chodzi o biust - to nie wiele mogę powiedzieć, gdyż do tej części ciała używam go zdecydowanie za krótko (poznańska oszczędność). Za jakiś czas napiszę post szczególnie poświęcony działaniu (albo nie działaniu) oleju na biust.
Na razie świetnie sobie radzi z moim lekko "oklapłym" biustem (no cóż karmienie piersią dało swoje efekty)

Opuncja to ...
źródło: wikipedia

Opuncja figowa jest kaktusem, którego ponad 100 gatunków rośnie w Ameryce. Jest on bardzo ceniony w Meksyku, gdzie uprawia się go dla jego owoców, które przypominają figi. Tradycyjnie, w kraju tym, stosuje się również miąższ kaktusa w aplikacji miejscowej, aby przyśpieszyć zdrowienie ran skórnych, ale również drogą wewnętrzną, w celu leczenia dolegliwości żołądkow-jelitowych, a także w celu obniżania poziomu glukozy we krwi u chorujących na cukrzycę.


 




Jednym słowem olejek ten prawdziwy luksus dla naszej skóry i jest do tego  w 100% naturalny!!!
W sam raz dla:
  • cery dojrzałej, odwodnionej, suchej, zniszczonej, ze zmarszczkami
  • delikatnych okolic oczu, wokół ust, szyi i dłoni
  • suchych, zniszczonych włosów
  • wysuszonych części ciała: stopy, dłonie
  • ochrony przed słońcem podczas opalania 
Ja jestem nim zauroczona, pobił dosłownie wszystko co do tej pory używałam :)


Olej ten możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA pielęgnacja twarzy
DZIAŁANIE mocno nawilżające,
przeciwzmarszczkowe
ujędrniające
KONSYSTENCJA płynna
ZAPACH ziołowy, przyjemny
CENA 195 zł (bez rabatu)

Na koniec przypominam o trwającym konkursie WIOSNA Z BIOLANDEREM

8 komentarze:

  1. radzi sobie z "niespodziankami" kurczę, może kupiłabym go do spółki z mamą, skoro jest taki wszechstronny. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dostrzegłam jego cenę, nie jest zbyt niska. :P

      Usuń
    2. Cena nie ukrywam tez mnie zmroziła - ale jest mega wydajny - jedna kropelka na całą twarz. Trzeba delikatnie dozować, bo większej ilości szkoda. Na spółkę z mama będzie akurat - mama na pewno będzie zachwycona. Trzeba przyznać że jakość idzie tutaj w parze z ceną :)

      Usuń
  2. mam nadzieję, że by mnie nie zapchał...
    bo kusi... do tego ta zniżka... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie póki co nie zapchał, a mam tendencję do zapychania, oj mam i to spore :)

      Usuń
  3. Z tego co widze ładnie się wchłania i jest mega wydajny. Rzeczywiscie jeśli rozłoży sie to namiesiące i lata uzywania to się opłaca, ale jednorazowo wychodzi drogo. Jego fenomen nałatwiej porównać z szafranem ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ... cenę faktycznie najlepiej podzielić na miesiące - zakładając że starczy mi nawet na pół roku to wychodzi ok. 30 zł miesięcznie, a na bank starczy dłużej. Datę ważności ma 12 miesięcy od otwarcia i ja nawet obawiam się, że mogę go nie zużyć przez ten czas stosując do tylko do twarzy więc zaczęłam używać także do biustu.

      Usuń
  4. Też szukałam olejku z opuncji i zwykle to cena mnie porażała. Aż w końcu znalazłam czysty Bio olejek z opuncji figowej w sklepie marokogust.com w cenie 73 zł za 30 ml. Też nie tanio, ale jak porównałam z wcześniejszymi wyszukiwaniami to znacznie korzystniej. Na mnie działa jak serum odmładzające. Stosuję na noc. Przy smarowaniu szczególnie zwracam uwagę na okolice oczu. Efekty widać już po 2-3 dniach. Polecam wszystkim

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Wszystkie fotografie i teksty zamieszczone na niniejszej stronie są moją własnością i zastrzegam sobie wyłączne prawo do ich wykorzystywania i publikacji.

Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć oraz treści bez mojej zgody jest naruszeniem praw autorskich i podlega odpowiedzialności zgodnie z postanowieniami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Łączna liczba wyświetleń