ARGILE PROVENCE Krem Karite z Olejkiem Różanym

Coś ostatnio u mnie bardzo różanie się zrobiło, ale ten zapach jest taki cudny. Dziś przedstawię Wam coś co po prostu musicie mieć - to kosmetyk bez którego ja nie umiem żyć. Krem to nie tradycyjne karite więc nie ma potrzeby rozgrzewać go w dłoniach. Konsystencja jest bardzo gęsta, ale ja nie mam problemów z rozsmarowaniem. Można powiedzieć, że się ładnie "ślizga".



Działanie:
Przede wszystkim jest w 100% naturalny. Skóra jest mięciutka, nie jest tłusta. Mam skórę raczej suchą, więc krem wchłania się do suchości bez tłustego filmu. Zapach jest obłędny razem z perfumami Rosalia tworzy rewelacyjny duet. Często ludzie pytają czym tak ładnie pachnę - a to, nie ma co ukrywać lubię słyszeć najbardziej!
Kolejny plus, że krem jest do wszystkiego. No teraz to każdy powie, jak do wszystkiego to znaczy do niczego. Nic bardziej mylnego!

Krem sprawdza się w pielęgnacji:
  • twarzy - cudnie odżywia skórę zaaplikowany na noc. Rano będziecie zachwycone wypoczętą i bardzo nawilżoną skórą.
  • ciała - działanie przede wszystkim nawilżające. Za względu na zapach aplikuję go przed pracą na całe ciało. Idealnie też sprawdza się podczas wieczornych rytuałów pielęgnacyjnych - efekt w sypialni bardzo zaskakujący  - dla dziewczyn 18+ - mam nadzieje, że domyślacie się :)  Ale poważnie - gdy użyjecie go wieczorem - rano nawet nie ma potrzeby ponownej aplikacji - skóra  nadal jest wystarczająco nawilżona.
  • suchych partii ciała - stopy i łokcie - doskonale sobie radzi z moimi przesuszonymi łokciami i kolanami
  • suche końcówki włosów - wetrzeć w suche końcówki i pozostawić na kilkanaście minut. Ja gdy wiem, że już nigdzie nie wyjdę a domu nakładam krem na włosy nawet na kilka godzin. Potem podczas wieczornego prysznicu zmywam szamponem - efekt jest bardzo dobry. Nie ma tzw. "siana" na głowie.




SKŁADNIKI! CZYSTA POEZJA!


INCI : butyrospermum parkii*, Rosa moschata* oil, parfum (fragrance : benzyl benzoate, benzyl salicylate, citral, citronellol, eugenol, famesol, geraniol, limonene, linalool).
100 % składników pochodzenia naturalnego.
Kosmetyk Ekologiczny & Biologiczny z certifikatem Ecocert sas BP 47 32600 L'Isle Jourdain.
98 % wszystkich składników pochodzą z uprawy ekologicznej.