ACORELLE Woda Perfumowana Biała Orchidea Bio

"Zapach jest bowiem bratem oddechu. 
Zapach wnika do ludzkiego wnętrza wraz z oddechem 
i ludzie nie mogą się przed nim obronić, jeśli chcą żyć. 
I zapach idzie prosto do ich serc
i tamw sposób kategoryczny rozstrzyga o skłonności lub pogardzie, 
odrazie lub ochocie, miłości lub nienawiści."  
"Pachnidło" Patrick Süskind

Czy można opisać zapach? Można, ale to bardzo trudne zadanie. Sama czytając opisy zapachów w sklepach internetowych nigdy  nie umiałam sobie tego wyobrazić i poczuć. Każda z nas - myślę że nie ma tu wyjątków, chcę pięknie pachnieć - ja również. W poszukiwaniu tego jedynego udałam się do dwóch znanych - wielkich perfumerii. Reklamowane perfumy były cudne tylko w perfumerii - testery są boskie jednak znacznie się różnią od zakupionych. Nie wiem dlaczego, ale tak jest - tester pachnie na ubraniu kilka dni, oryginał najwyżej kilka godzin. A ceny tych flakonów nie są małe. Niestety. A dołujące - przynajmniej dla mnie  - jest to, że jak perfum jest ładny to pachnie nim co druga osoba, np. u mnie w pracy dosłownie co druga pachnie Chanel .  
Zapach to wizytówka kobiety - to są słowa mojego męża i myślę, że ma rację.Mężczyzna powinien po zapachu z zamkniętymi oczami odgadnąć, że to właśnie TY.
Kiedy ktoś mnie zaczepia i pyta czym pachnę to bardzo miłe, milsze niż usłyszeć: o masz najnowszego D&G! A tu niespodzianka i zdziwienie. Tak zdziwienie! bo bardzo mało - ja akurat nie spotkałam nikogo, kto by używał tego typu kosmetyków.
Ale się rozpisałam ... a o wodzie perfumowanej Biała Orchidea to ani słowa - już się poprawiam i do setna:


Zapach bardzo świeży doskonały na lato. Kompozycja kwiatowo-owocowa, zapach doskonale przechodzi z jednej nuty w drugą. 
(Głowa: Elemi, Kardamon, Pear Blossom, Skórka Pomarańczowa, Lemonka. 
Nuta serca: Goździk, Florencki Irys, Hawthorn    
Nuta bazy: Paczula, Wanilia, Malina, Morela.)


Piękny i intrygujący. Nie jest nachalny, ale sprawia, że nie można o nim zapomnieć.W sowim składzie zawiera także olejki eteryczne, które dodatkowo działają relaksacyjnie.
Acorelle gwarantuje nam ekscytujące doznania bez substancji chemicznych o składzie w 100% naturalnym.  Jeżeli lubicie piękne, subtelne, nienachalne a zarazem intrygujące perfumy to będziecie zadowolone. Aby ułatwić Wam zrozumienie mnie i tej wody powiem Wam, że do tej pory używałam perfumy lekkie i kwiatowe (D&G the rose, the one, Lancome - Tresor, J'adore oraz Atimmo), które niestety nie są naturalne - więc od nich odeszłam na rzecz naturalnych pachnideł :)   Zauważyłam, że z wiekiem robię się bardziej wybredna :)


Perfumy Acorelle kupicie m.in tutaj

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!